نمایشگاه خودرو‌ها و تجهیزات طبیعت گردی درقزوین برپا می‌شود

نمایشگاه خودرو‌ها و تجهیزات طبیعت گردی، ملزومات سفر و گردشگری، ورزش و خدمات وابسته از ۶ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.

 احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گفت: با توجه به پتاسیل و ظرفیت‌های گردشگری که در ایران وجود دارد، بسیاری از جوانان به سمت طبیعت گردی روی آورده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ادامه داد: با توجه به این امر برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی خواهد بود تا دوستداران و علاقه‌مندان به طبیعت با تجهیزات و شیوه‌های طبیعت گردی آشنا شوند.

خورگامی افزود: برای اولین بار در استان قزوین ۵۰ کمپر از سراسر ایران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: مشارکت کننده در حوزه‌های تجهیزات طبیعت گردی، کوهنوردی، تجهیزات آفرود و همچنین شرکت‌های خودروسازی دیفرانسیل، هیات‌های ورزشی، کلوپ‌های ورزشی، کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی نسبت به ارائه راهنمایی، دستاورد‌ها و معرفی محصولات خود اقدام خواهند نمود.

این مسئول در خصوص برنامه‌های جانبی این نمایشگاه اشاره داشت: برگزاری مسابقه ماشین‌های آر سی در روز سه شنبه ۶ تیر ماه، مسابقه خانوادگی آشپزی در طبیعت در روز چهارشنبه ۷ تیر ماه، رالی تور گردشگری – خانوادگی در روز پنجشنبه ۸ تیر ماه و مسابقه ماشین‌های شارژی ویژه کودکان در روز جمعه ۹ تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین هیات‌های ورزشی و گروه‌های پارکور نیز برنامه‌های نمایشی اجرا خواهند نمود.

خورگامی گفت: این نمایشگاه تا ۹ تیر ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود و پذیرای علاقه‌مندان و دوستداران طبیعت خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.